Analize

Analize

Analize concurenta / studii de fezabilitate

  • Analize și Intocmire studii de piata /analize/documentare, etc.

    • Studiile de piata sunt de mai multe categorii si anume:
      • Studiu ad-hoc (realizat pentru un singur client si poate evidentia aspecte calitative si/sau cantitative)
      • Studiu chestionar (acest studiu presupune realizarea unui chestionar pentru relevarea anumitor aspecte si trimiterea acestuia unui esantion)
      • Studiu de notorietate sau brand prin care se masoara tot prin intermediul chestionarului anumite aspecte legate de notorietatea firmei/brandului
      • Panel sau interviu realizat pe un numar semnificativ de persoane (>2.000)
      • Test de piata (incearca sa previzioneze nr. vanzarilor si atractivitatea unui produs nou)
    • Studiul de piata cuprinde informatii relevante despre: cererea pentru dezvoltarea proiectului/produsului/serviciului, tehnicile si tehnologiile necesare pentru dezvoltarea proiectului, competitori, consumatori, dimensiunea economica si sociala, tipul de piata la care se va adresa noul produs, eventuala nisare a produsului, etc.
  • Analize și Intocmire planuri de afaceri, bugetul de venituri şi cheltuieli, alte documente necesare accesarii fondurilor europene

    • Intocmirea planului de afaceri si a bugetului de venituri si cheltuieli este un pas foarte important in demararea unei noi investitii, intrarea pe o piata noua pentru firma, dar si actualizarea planurilor existente pentru a se raporta la conditiile actuale de piata.
  • Analize și Consultanta financiara in alegerea creditului, intocmirea dosarului in vederea accesarii creditului etc

    • Experienta in domeniul bancar ne indreptatesc sa va consiliem in vederea alegerii creditului cu cea mai mica dobanda in cele mai bune conditii pentru dv. din toata oferta existenta pe piata.
  • Analize și Intocmire studii de oportunitate a investitiei

    • Firmele trebuie sa faca alegeri privind alegerea unei investitii in favoarea altei investitii. In vederea alegerii celei mai bune variante pentru firma, recomandam realizarea unor cercetari amanuntite referitoare la domeniu de activitate al viitoarei investitii, tendinte, studiu de concurenta, etc. Deoarece resursele sunt limitate, iar alegerea trebuie sa fie cea corecta noi va putem ajuta la intocmirea studiului de oportunitate.
  • Analize și Cercetare de produs/piaţă

    • Inaintea deciziei de lansare a unui nou produs trebuie realizata o cercetare temeinica referitoare la caracteristicile optime cerute si cautate de piata, a design-ului optim al viitorului produs prin diferentierea produsului fata de concurenta.
  • „Mistery shopping” (serviciu disponibil pentru jud. Sibiu)

  • Avem expertiza și în: Consultanta Fonduri Europene ,Consultanta Web,Consultanta Strategie Online,Evaluare Imobiliara Online,Evaluare Intreprindere.

Un articol despre analize de piață se poate accesa de pe Wikipedia.

Back to Top